Intrebari si Raspunsuri

FRDS face mentiunea ca in cadrul serviciului de Help Desk, fie ca este vorba despre raspunsuri la intrebari prin telefon sau e-mail, solicitantii nu pot primi de la expertii FRDS mai mult decat simple clarificari si ajutor/ghidare in sensul intelegerii documentatiei aferente apelurilor. In acest sens, FRDS mentioneaza ca serviciul de Help Desk nu realizeaza evaluarea oportunitatii proiectului sau activitatilor proiectului, a eligibilitatii solicitantilor sau a partenerilor si nu poate acorda garantii ca proiectul sau ideea de proiect pusa in chestiune va avea sanse sau nu de a fi finantata. Evaluarea cererilor de finantare se va face conform documentatiei pe care o puteti gasi pe site-ul FRDS.

Intrebari si Raspunsuri
Rate this post

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Publicații Recente

Granturi Corai este destinația dvs. unică pentru toate recenziile de produse pentru sănătate și wellness. Pentru achizițiile importante ale vieții, utilizați resursele noastre expert și recenzii verificate pentru a lua decizii inteligente de cumpărare.

© All rights reserved

Made with ❤ in Romania!