Dieta ketogenic – Functioneaza Serios?

Ce au în comun Kourtney Kardashian, Vanessa Hudgens, Megan Fox și Mick Jagger? Acestia urmeaza un plan de dieta ketogenica. Favorit de celebrități, dieta keto este cea mai recentă nebunie printre celebrități și adepții lor înflăcărați care promite să-și piardă greutatea fără a trebui să sacrifice slănină.

Dieta ketogenic

Ca și în cazul oricărei diete exotice, aderenții și susținătorii acestei dietă au crescut energia, pierderea în greutate mai mare și o mai mare claritate mentală printre alte beneficii.

Dar este dieta ceto tot cracked pentru a fi sau doar un alt plan de dieta hyped?

Călătorește-te cu noi în timp ce examinăm acest tip de dietă și vedem dacă este doar un plan glorificat sau funcționează așa cum susține. Dar, înainte de aceasta, ar fi prudent avem o înțelegere rudimentară a ceea ce este o dietă ceto.

Ce este dieta cetogenică?

Dieta dieta presupune consumul unei cantități mari de grăsimi, foarte puțini carbohidrați, o cantitate moderată de proteine ​​și evitarea consumului de fructe.

Este similar cu dieta Atkins și accentuează pierderea în greutate prin arderea grăsimilor. Scopul dietei ceto este scăderea mai rapidă a greutății, sațietate și, în același timp, stimularea sănătății dvs. mintale.

Cum funcționează dieta cetogenică?

Susținătorii Keto susțin că atunci când reduceți numărul de carbohidrați din dieta dvs., corpul dvs. va trece automat de la arderea carbohidraților în principal, până la arderea grăsimilor pentru energie. De fapt, aceasta va duce la o pierdere mai mare și mai rapidă în greutate.

Cum se întâmplă acest lucru?

Strângerea carbohidraților și, în loc să se umple de grăsimi, corpul dumneavoastră intră în siguranță într-o stare metabolică cunoscută sub numele de cetoză. Ketoza se întâmplă atunci când corpul tău descompune grăsimile corporale și cele stocate în substanțe numite cetone

În timp ce la ketoză, corpul dvs. este incredibil de eficient la arderea cetonelor, ceea ce înseamnă că procesul de ardere a grăsimilor se bazează acum în principal pe grăsimi, spre deosebire de zahăr pentru energie. Pe scurt, cetoza va permite organismului sa arda mai multa grasime corporala.

Dar ceea ce stabilește această dietă din alte diete populare cu carbohidrați scăzut?

Pentru început, spre deosebire de alte diete cu conținut scăzut de carbohidrați, dieta ceto rămâne proporțional mai mică în carbohidrați, unele versiuni ale acestei diete permițând doar mai puțin de 15 carbohidrați pe zi. Mai important, totuși, ceea ce face ca această dietă să fie o opțiune populară este modul în care dieta vă va transfera în mod deliberat în cetoză.

Nu funcționează dieta cetogenică?

Nu, tocmai în funcție de nutriționiști și dieteticieni. Ca toate dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, dieta ceto va avea ca rezultat o formă de scădere în greutate pe termen scurt, dar dieta nu este semnificativ mai eficace decât oricare altă alimentație comercială. În plus, dietele ceto nu par să îmbunătățească performanțele fizice și atletice ale utilizatorilor.

Cu toate acestea, noi nu scapam de beneficiile de sanatate ale acestei diete. În funcție de abordarea dvs., dietele ceto pot contribui la o pierdere semnificativă a masei corporale slabe, alături de pierderea de grăsime, dar numai pe termen scurt.

Și, ca oricare altă dietă de extaz, este posibil să vă recâștigați greutatea odată ce ați ieșit din ceta. În timp ce urmați o dietă ketogenică este sigură pe termen scurt, este vorba de probleme de sănătate. Este un plan pe care mulți nutriționiști nu l-ar recomanda pe termen lung.

Iată de ce.

Retetele dietetice dietetice presupun tăierea pe alimente esențiale, cum ar fi alimentele care conțin carbohidrați. Procedând astfel, corpul dumneavoastră își pierde beneficiile nutriționale ale alegerii sănătoase a alimentelor, cum ar fi cerealele integrale, legumele, fructele și legumele.

Amintiți-vă că carbohidrații sunt cruciale pentru energie și pentru a vă menține corpul. Majoritatea organelor esențiale, cum ar fi creierul, rinichii, sistemul nervos și celulele roșii, utilizează carbohidrații ca sursă preferată de energie. Pe lângă energie, carbohidrații sunt și surse excelente de nutrienți, vitamine și fibre dietetice.

Deci, dacă le tăiați din corpul dvs. fără sfatul medicului, vă puteți pune în pericol să dezvoltați deficiențe pe termen lung. Pentru cei care doresc să piardă în greutate, arderea grăsimilor pare a fi cheia succesului, dar, de fapt, vine împreună cu o mulțime de riscuri și nu poate fi o strategie eficientă pe termen lung.

Verdictul Keto

În timp ce fanii dietei keto pretind dieta rezultate la pierderea mai rapidă în greutate și mai multă energie, rezultatele au variat și mixt. Rapoartele bazate pe dovezi indică faptul că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, cu conținut ridicat de grăsimi sunt excelente pentru scăderea în greutate pe termen scurt, dar se știe puțin despre siguranța și eficacitatea lor pe termen lung. Ar fi corect să spunem că dieta ceto este o soluție pe termen scurt la o problemă de sănătate pe termen lung. Deci, este recomandat ca dieta să fie urmată sub supraveghere clinică.

În plus, în ciuda hype-ului înconjurător al acestor diete, multe persoane ignoră deseori diferențele cruciale dintre fiecare dintre noi. Amintiți-vă că nu se potrivește cu nimic.

Rate this post

Leave a Comment