Ştiri Ştiri

Extending the deadline for enrollment in study visits: Sharing experiences in Romania for future bilateral cooperation

The Romanian Social Development Fund (RSDF) is organizing two study visits in Romania for...

Apel deschis pentru participare: Schimb de experiență în România pentru viitoare colaborări bilaterale

Fondul Român de Dezvoltare Socială (FRDS) organizează două vizite de studiu în România...

Anunt din 20 octombrie 2017 privind angajarea unui OFITER DE PROIECTE, COD COR 242104, ocupatie asimilata Responsabil de proces

Fondul Roman de Dezvoltare Sociala (FRDS) intentioneaza sa contracteze, prin selectie, pe...

Intrebari si Raspunsuri Intrebari si Raspunsuri

FRDS face mentiunea ca in cadrul serviciului de Help Desk, fie ca este vorba despre raspunsuri la intrebari prin telefon sau e-mail, solicitantii nu pot primi de la expertii FRDS mai mult decat simple clarificari si ajutor/ghidare in sensul intelegerii documentatiei aferente apelurilor. In acest sens, FRDS mentioneaza ca serviciul de Help Desk nu realizeaza evaluarea oportunitatii proiectului sau activitatilor proiectului, a eligibilitatii solicitantilor sau a partenerilor si nu poate acorda garantii ca proiectul sau ideea de proiect pusa in chestiune va avea sanse sau nu de a fi finantata. Evaluarea cererilor de finantare se va face conform documentatiei pe care o puteti gasi pe site-ul FRDS.

Cele mai frecvente si mai importante întrebari si raspunsuri primite, respectiv transmise de Operatorul de Program, indiferent de modalitatea prin care au fost trimise/ receptionate, sunt redate mai jos:

Apelul Coerent

Apelurile LOCAL si SINERGII PENTRU VIITOR - COPII SI TINERI LA RISC