Ştiri Ştiri

Conferinta Internationala “Breaking the circle of Roma exclusion” - amanata

Fondul Roman de Dezvoltare Sociala anunta ca evenimentul international dedicat copiilor si...

Intrebari si Raspunsuri Intrebari si Raspunsuri

FRDS face mentiunea ca in cadrul serviciului de Help Desk, fie ca este vorba despre raspunsuri la intrebari prin telefon sau e-mail, solicitantii nu pot primi de la expertii FRDS mai mult decat simple clarificari si ajutor/ghidare in sensul intelegerii documentatiei aferente apelurilor. In acest sens, FRDS mentioneaza ca serviciul de Help Desk nu realizeaza evaluarea oportunitatii proiectului sau activitatilor proiectului, a eligibilitatii solicitantilor sau a partenerilor si nu poate acorda garantii ca proiectul sau ideea de proiect pusa in chestiune va avea sanse sau nu de a fi finantata. Evaluarea cererilor de finantare se va face conform documentatiei pe care o puteti gasi pe site-ul FRDS.

Cele mai frecvente si mai importante întrebari si raspunsuri primite, respectiv transmise de Operatorul de Program, indiferent de modalitatea prin care au fost trimise/ receptionate, sunt redate mai jos:

Apelul Coerent

Apelurile LOCAL si SINERGII PENTRU VIITOR - COPII SI TINERI LA RISC